zondag 13 december 2009

Machteloos

Machteloos, geïrriteerd, inspiratieloos...
Dat is allemaal van toepassing. Ik kan het niet handelen. Ik kan mijn gedachten niet los laten, ik wil weten waarom dit gebeurt, waarom ik hier doorheen moet. Maar ook wil ik het vergeten. Gewoon doen alsof er niks aan de hand is. Ik zit hier te zweten, niet normaal maar ik heb het ook koud. Een rare gewaarwording en dat duurt al twee weken. Ik weet dat ik niet mag klagen, er zijn mensen die het slechter hebben dan ik, maar ik voel me zo ontzettend machteloos. Zelfs in de periode dat het best wel goed ging, van augustus t/m november, gaat het nog niet zo goed dat ik zou kunnen werken.
Ik moest dit even kwijt, ook al weet ik voor mezelf dat ik er niks mee opschiet, dat niemand mij kan helpen en dat ik er zelf doorheen zal moeten. Wie biedt mij de oplossing om wat vrolijker te worden? Het leven weer wat positiever in te zien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten